På Klippotek1 förstår vi att scheman ibland behöver justeras, och vi strävar efter att göra det så smidigt som möjligt för både våra kunder och våra tekniker. För att säkerställa att vi kan erbjuda bästa möjliga service till alla, ber vi dig vänligen att meddela oss om eventuella avbokningar minst 24 timmar i förväg. Vid uteblivet varsel förbehåller vi oss rätten att debitera en avbokningsavgift.
Bokningsavgift
För att bekräfta ditt möte krävs en icke-återbetalningsbar deposition på 50 % av behandlingspriset. Detta hjälper oss att säkra din tid och säkerställer att vi kan erbjuda andra kunder samma möjlighet till behandling om du skulle behöva boka om eller avboka.
Boka om eller avboka ditt möte
Om du behöver hjälp med att boka om eller avboka din tid, kontakta vår reception så snart som möjligt. Vi hjälper dig gärna med att hitta en ny tid som passar dig och våra tekniker.
Bekräftelse av ditt möte
Som en extra service skickar vi ett bekräftelse-sms till dig 1 arbetsdag innan ditt bokade möte. Observera att om vi inte kan nå dig och endast kan lämna ett meddelande, är det ditt ansvar att komma ihåg din bokning för att undvika sena ankomster eller uteblivna möten. Avbokningar senare än 24 timmar före mötet kan resultera i debitering av en avbokningsavgift.
Tack för att du respekterar vår avbokningspolicy – detta hjälper oss att fortsätta erbjuda högkvalitativ service till alla våra kunder.